Tuesday, 2017-10-17, 6:56 AM
Welcome Guest | RSS
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Public Section » Bin » Application Grueny (Well ... that's me!)
Application Grueny
GruenyDate: Friday, 2011-08-05, 2:11 AM | Message # 1
Private
Group: Users
Messages: 4
Reputation: 0
Status: Offline
Hey guys! So I guess - nobody knows me, 'xept the old cR-Players. That FLY-Clan kind of went boom so I'm applying here to get back in the game ;D

I specifically want to join the FLY-squad - and JUST the FLY-squad.


Using the tips:
- Ingame: Grueny
- Age (may be important): sweet little 16
- Exnames: display:none; (cuz I'm the CSS-ninja ;D )
- Exclans: aP, cR ... I guess
- Reasons n stuff: Both got bombed
- Maps: Almost every fly-map, beachfight
- Best skill: middle-long fly-maps, beachfight with almost every mod
- Worst skill: get over them damn long-flys
- Favorite position: at the enemy's flag?
- How long: 3 years by now
- Eagle clan: bc it's the only one? and you're using ucoz - you're awesome ;D

I specifically want to join the FLY-squad - and JUST the FLY-squad.

Waiting for your awesome replies ;D
 
CartmanDate: Friday, 2011-08-05, 2:19 AM | Message # 2
Lieutenant general
Group: Users
Messages: 524
Reputation: 16
Status: Offline
Good luck.:P Be active!!!

I'm Cube and I'm to cool to write to new Eagle-applies unlike Ezio and Cartman did.
 
Hidden-EzioDate: Friday, 2011-08-05, 2:22 AM | Message # 3
Major general
Group: Users
Messages: 267
Reputation: 9
Status: Offline
Good luck xxDDDDD

Ezio
 
CuBeDate: Friday, 2011-08-05, 2:45 PM | Message # 4
Major general
Group: Administrators
Messages: 368
Reputation: 998
Status: Offline
Have fun, and I like your favorite position !

 
GruenyDate: Sunday, 2011-08-07, 4:13 PM | Message # 5
Private
Group: Users
Messages: 4
Reputation: 0
Status: Offline
am i accepted yet? ;D
gonna push a lil' bit!

you're still deciding, i guess? eh - hurry up ;D
 
CuBeDate: Sunday, 2011-08-07, 8:27 PM | Message # 6
Major general
Group: Administrators
Messages: 368
Reputation: 998
Status: Offline
lol.. why the rush.. applications here can take quite a while ^^

 
GruenyDate: Monday, 2011-08-08, 3:56 AM | Message # 7
Private
Group: Users
Messages: 4
Reputation: 0
Status: Offline
oh you lazy wink

we're the now-generation ... yep.
 
CuBeDate: Monday, 2011-08-08, 3:53 PM | Message # 8
Major general
Group: Administrators
Messages: 368
Reputation: 998
Status: Offline
no, if you really want this clan you can also afford some time waiting your approval.
Loyalty test #1


 
Hidden-EzioDate: Tuesday, 2011-08-16, 5:55 PM | Message # 9
Major general
Group: Users
Messages: 267
Reputation: 9
Status: Offline
xDDD GruenyxDDD chillxD
 
GruenyDate: Saturday, 2011-09-10, 1:33 AM | Message # 10
Private
Group: Users
Messages: 4
Reputation: 0
Status: Offline
Gotta push y'all a lil' bit wink

Added (2011-09-10, 1:33 Am)
---------------------------------------------
ahem :P

 
PuchDate: Saturday, 2011-09-10, 12:35 PM | Message # 11
Lieutenant
Group: Users
Messages: 55
Reputation: 9
Status: Offline
Puch it xD. Nah seriously good luck guy, even if I don't know you biggrin
 
CuBeDate: Monday, 2011-10-31, 4:23 PM | Message # 12
Major general
Group: Administrators
Messages: 368
Reputation: 998
Status: Offline
Rejected - Sorry

 
Forum » Public Section » Bin » Application Grueny (Well ... that's me!)
Page 1 of 11
Search: